FAQ – najczęściej zadawane pytania

najczęściej zadawane pytania

W naszym sklepie zapłacisz wygodnie i bezpiecznie:

  • BLIK – szybka i prosta płatność w kilka sekund
  • Karta płatnicza / kredytowa – Visa, Mastercard
  • Przelew bankowy – tradycyjny lub online

Oczywiście, w sprawie zamówień spersonalizowanych można kontaktować się przez maila, formularz kontaktowy, lub pod numerem telefonu +48 791 891 695

Produkt można zwrócić do 14 dni kalendarzowych od daty wysyłki. Można w tym celu skorzystać z formularza zwrotów na stronie. Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi.

W przypadku produktów w kolorze białym czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych, dla produktów ręcznie malowanych czas wynosi do 28 dni kalendarzowych.

W celu złożenia zamówienia telefonicznie prosimy o kontakt pod numerem +48 791 891 695

Otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail, który został wpisany w formularz przy składaniu zamówienia.

Jeżeli Twoja płatność nie przeszła/została odrzucona – możesz dokonać przelewu tradycyjnego na nasze konto. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać numer zamówienia.

Bank Millennium SA 58 1160 2202 0000 0006 8394 2007
Wygórowani Marcin Nowak
ul. Wincentego Witosa 46
67-300 Szprotawa
NIP: 8971960327
REGON: 542835653

W przypadku prowadzenia przez nas akcji rabatowej wszystkie informacje można znaleźć na naszych social mediach (Instagram, Facebook). Wszystkie informacje również wysyłane są w newsletterze.
Najlepiej obserwować wszystkie te miejsca, aby nie przegapić żadnej kampanii.

NIe odnalazłeś odpowiedzi na twoje pytanie? Napisz do nas!